En SEO ekspert er for mange en vigtig del af at markedsføre på internettet, fordi han kan hjælpe til med at få ens website øverst i søgeresultaterne, når en potentiel kunde søger på ens produkter og services. Når du så skal til at lave en strategi, skal du allerede bruge eksperten, fordi han kan give en god idé om, hvad der skal til og tage sig af SEO, uden at man behøves at tvivle på niveau og kvalitet.

Hos os har vi netop været igennem sådan en kampagne, og vi talte med en SEO ekspert tidligt i planlægningen, og det gav dem der arbejde på kampagnen en god idé om hvilke ressourcer, der skulle tillægges SEO. Vi fik en masse ud af at bruge en person udefra, i stedet for at være afhængig af en af vores egne medarbejdere med en smule bekendtskab.

I sidste ende betød det, at kampagnens SEO var det der, på sigt, gav flest besøgende på vores website. Det var overraskende for mange af mine kolleger i vores afdeling, fordi de ikke havde tillagt det særligt meget værdi, og det ved de så nu og er blevet klogere. Når vores medarbejdere bliver klogere bliver vores virksomhed klogere. Tak til vores SEO ekspert.