Torben Larsen, TMC Telemarketing og kantiner

Torben Larsen TelemarketingCentretDirektøren og manden bag TMC Telemarketing Torben Larsen har gang på gang vist sig som en dygtig erhvervsmand for virksomheden i Horsens. TMC Telemarketing har for tredje gang siden 2008 modtaget 3xA i kreditværdighed, hvilket er det højeste niveau man kan modtage fra vurderingssystemet Solidaritet.  Torben Larsen er da heller ikke kun marketingekspert, men har også et stort iværksætterhjerte. Hans store viden inden for marketing har givet ham et talent for at spotte nye ideer og udækkede behov i branchen. Førstnævnte har TMC Telemarketing nydt godt af gennem den seneste årrække, hvor virksomheden har bidt sig fast som en af de førende telemarketingvirksomheder i landet.

TMC Telemarketing og kantineDataBASEN

Som manden bag TMC Telemarketing stod Torben Larsen en dag og var utilfreds med, at man ikke kunne finde information omkring kantineordninger i Danmark.

Iværksættergenet kom hurtigt op i Torben Larsen igen, og kort tid efter havde han udviklet det nye koncept – KantineDataBASEN. Ideen med KantineDataBASEN er et system, som sikrer privatpersoner samt virksomheder – offentlige som private, en opdateret database over samtlige kantineforhold i virksomheder og institutioner med mere end 50 ansatte. TMC Telemarketings ekspertise i håndtering og behandling af store mængder data er overført konceptet til KantineDataBASEN. TMC Telemarketing giver i den sammenhæng et overblik over samtlige køkkenforhold på hoteller, cafeer, restauranter, produktions- og modtagekøkkener i Danmarks storkommuner samt konferencecentre.  Sidst men ikke mindst – produktions- og modtagekøkkener på hospitaler og sygehuse med mere end 50 ansatte.

Som et registreret varemærke ejet af TMC Telemarketing er dækker KantineDataBASEN både den offentlige og private sektor. Baserne i begge sektorer er udviklet efter branchens ønsker, hvor TMC Telemarketing har indsamlet data for at sikrer samtlige behov. KantineDataBASEN er derfor komplet og indeholder bl.a. e-mail permission på op mod 90 % af køkken/kantineansvarlige samt beskriver omkring 1 million måltider om ugen. Som køber og kunde af KantineDataBASEN får man mulighed for, at gå direkte i dialog med de kantine- og køkkenansvarlige.

En styrket dialog

TMC Telemarketing er stolte over, at kunne hjælpe til en styrkelse af dialogen for de involverede parter i kantineDataBASEN. Som køber af TMC Telemarketings kantineDataBASE, leveres direkte eller via grossister til køkkenerne. Køkkenerne har indgået accept omkring at holde sig opdateret omkring gode råd, tips og nyheder fra databasens købere. Fordelene kan f.eks. give inspiration til sammensætning af menuer i de store køkkener, og letter overordnet kommunikationen. TMC Telemarketing ser det f.eks. som en god ide f.eks. at kunne inspirere menu-sammensætningen  på landets hospitaler, børnehaver og skoler samt plejehjem.

Erhvervsmanden Torben Larsen er begejstret over modtagelsen af kantineDataBASEN, og ser det som TMC Telemarketings fornemmeste opgave fortsat, at styrke kantineDataBASEN i fremtiden.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *