TelemarketingCentret ApS skaber salg

TelemarketingCentret ApS.

TelemarketingCentret er et af de førende og mest anvendte telemarketingcentre i Danmark. Firmaet blev etableret tilbage i 2001 af HD(a) i marketing Torben Larsen. Torben Larsen har beskæftiget sig med udvikling og markedsføring af mærkevarer via detailkæder i mere end 10 år, og har derudover arbejdet med salg på reklamebureauer i også 10 år. I de seneste 13 år har han, som direktør og manden bag roret hos TelemarketingCentret, udviklet B-T-B løsninger indenfor telemarketing, der skaber salg.

Torben Larsen ved, at de hos TelemarketingCentret flytter at deres indsats flytter markedsandele. Med andre ord: flere møder = mere salg.

Med Torben Larsens høje ambitioner inden for telemarketing, sørger han også for, at alle ansatte hos TelemarketingCentret opnår et højt kompetenceniveau inden for telemarketing. Udover klassisk telemarketing, klarer TelemarketingCentret alle opgaver, lige fra salg via telemarketing og indsalg samt opgaver inden for kampagneopfølgning og leadgenerering.

TelemarketingCentret = resultater

TelemarketingCentret har til dags dato leveret godt 93.000 møder med salgspotentiale, og de har håndteret ca. 180.000 indgående kundekald på deres in-bound anlæg. TelemarketingCentret tilbyder, udover telemarketing og mødebooking, også kurser i telemarketing, der kan flytte grænser og skabe salg for den enkelte virksomhed. Og faktisk skaber TelemarketingCentret ofte resultater med ROI helt op til 200. Som det ser ud nu, så har TelemarketingCentret i løbet af et år bistået mere end 10 børsnoterede selskaber.

TelemarketingCentrets specialer består af:

  • Leadgenerering
  • Mødebooking
  • Validering/opdatering og udvikling af databaser
  • Kundeanalyser
  • Iindhentning af e-mail permission

Vedvarende succes er nøgleordet

For Torben Larsen og alle TelemarketingCentrets ansatte er den højeste prioritet overhovedet, at skabe god og vedvarende succes for den enkelte kunde. Hos TelemarketingCentret handler det altså altid om at gøre en forskel, uanset hvad målet er for den enkelte kunde, og uanset om kunden kommer fra transport -, it -, forsikring -, medicinal – eller printbranchen – eller for dens sags skydl en helt anden branche.

For at skabe et godt og succesfuldt telemarketingarbejde, sørger TelemarketingCentret altid for et godt samarbejde mellem den enkelte kunde, kundens organisation og kundens individuelle telemarketingteam hos TelemarketingCentret. God og klar kommunikation er vejen frem hos TelemarketingCentret. Hver gang!

TelemarketingCentret består af ildsjæle

Alle ansatte hos TelemarketingCentret består af ildsjæle. Uanset om det handler om direktøren, sælgerne eller mødebookerne, så har de alle en fælles passion for telemarketing samt for at se resultater. Du vil altså altid, som kunde hos TelemarketingCentret være sikret yderst kompetent service, uanset hvad din opgave handler om. Samtlige af de ansatte i TelemarketingCentrets salgsteam er af dygtige, oplærte telemarketingsælgere, som alle er fastansatte funktionærer med en lang årrække af erfaring inden for telemarketing. Alle der ansættes i TelemarketingCentret gennemgår en målrettet træning, uddannelse og coaching, hvilketsikrer TelemarketingCentret, at hver enkelt af deres ansatte sælgere opnår det samme høje kompetenceniveau.

Facts om TelemarketingCentret:

  • Foretager mere end 300.000 telemarketingopkald om året
  • Har afviklet over 180.000 indgående kundeopkald
  • Har 30 computerarbejdspladser i deres netværk med mail og webopsætning
  • Sørger for effektiv backup samt at fjerne backup via internettet
  • Har mulighed for at udvide de bestående lokaler, hvis opgaven kræver det.

Har TelemarketingCentret fanget din interesse, så kan du følge dem på alle deres sociale medier:

LinkedIn
Google+
Twitter

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *